Torbjørg H Feuth - bruk TID på å PLEIE nettverket ditt

Vi i Feuth & Partners AS er en forsikringsagent som samarbeider med Codan Forsikring og Danica Pensjon. Vi startet opp i mai 2017 og er i dag 5 ansatte og holder til på Bislett i Oslo. Våre kunder er små og mellomstore bedriftskunder i tillegg til eiere/ledere og ansatte i disse selskapene. Samtidig som vi startet opp selskapet valgte vi å gå inn i BNI. 


Jeg kan trygt si at BNI har betydd mye i utviklingen av vårt selskap, både med tanke på nye kunder og økt omsetning. Å møte teampartnerne hver uke er utrolig lærerikt og engasjerende, for meg har det vært fantastisk å bli kjent med nye spennende bransjer, lære nye måter og tenke på  etter 25 år innen finansbransjen.

Mitt 1’ ste BNI år:

ü  Vært forretningspartnere i 42 effektive uker – vært tilstede på 40 møter

ü  I 40 uker har jeg hatt 40 konkrete søk

ü  Har mottatt 24 referanser som har resultert i 940.000 årlige forsikringspremier

ü  Totalt gitt 18 henvisninger som har resultert i 350.000

ü  Gjennomført totalt 23 en-til-en møter

ü  Vært pådriver for å skape et Powerteam

ü Vært utdanningsansvarlig

ü  Hatt med en del gjester

ü Fått 3 nye partnere inn

Den beste kunden jeg har fått gjennom BNI-teamet er en kunde som trengte råd og veiledning innen bedriftsforsikringene til sitt selskap. I tillegg ville han ha gode dekninger til gode priser på sine private forsikringer, og gode rabatter til de ansatte på private forsikringer (ansattgode).  Deretter var det viktig for han å sikre sin helse og han var opptatt av at han hadde dekninger som var gode nok hvis han ble ufør eller fikk en alvorlig sykdom. Alt dette kunne vi hjelpe han med: personlig rådgiver for selskapet, ledelse og de ansatte, gode produkter/dekninger og priser. 

Mine 5 beste nettverkstips

1.   Tilstedeværelse

2.   Vær aktiv og synlig

3.   Spre positivitet og glede

4.   Oppsøke de andre teamene

5.   Få nye kunder og henvise kunder
 

Det å gi referanser til mine team-kollegaer er utrolig moro, jeg synes selv at jeg kan bli mye bedre på dette. Men jeg prøver alltid å være oppmerksom når noen har behov for en tjeneste eller et produkt  – da tenker jeg fort at jeg har helt sikkert noen i et BNI team som kan hjelpe. Det samme tenker jeg hvis noen er misfornøyd med en tjeneste eller et produkt.

Et godt nettverk er alltid viktig uansett bransje, bruk TID på å PLEIE nettverket ditt!